13 september.


geist <3
idag vaknade jag hos eve! fin dag igår med bio och lite fina grejer :) på morgonen så städade jag ccj med pappa och sen red jag en riktigt pigg och lite väl glad geist. Han bockade och höll på mest hela tiden men sånt gillar vi :') söt är han. Sen nu på kvällen blire slapp för är typ sjuk känns det som.. inte kul! ska kolla på filmen som går klockan nio i fyran, får se vad det är för något. Imorgon är det dressyr i skolan, eller om vi skulle rida ut för det gjorde den förra gruppen :) återstår att se. Hoppas jag får lilla James han är så gooo <3 men nu ska jag kolla lite på biologin och så, är sjukt trött! mamma kom hem nu med så ska la prata lite med henne :) tjingtjong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0